Announcement

Collapse
No announcement yet.

Returning 320 Alu Player

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Returning 320 Alu Player

Hi guys,

after 3.5 years of absence from SF, I am back and willing to start on the new server with full 320 thirst. Previously, I played German servers S31 (SpiritOfSteel) and S36 (Soulreaper), as well as W1 quite successfull, before leaving for personal reasons.

I'm still familiar with the game mechanics and all the stuff, I know how to set my focus in early game, to bring the guild fastly forward by donating gold, filling scrapbook, etc

So, in case there's a 320 thirst guild starting with a place for me, I'd be thankful. Just send me a PM.

Best,
    Ben / FelsImMeer

Hi Leute,
    nach über 3.5 Jahren Abwesenheit hat mich die SF-Lust wieder gepackt und ich möchte auf dem neuen Server mit 320 Alu durchstarten. Zuvor habe ich schon die deutschen Server S31 (SpiritOfSteel) und S36 (Soulreaper) recht erfolgreich gespielt, bevor ich dem Spiel aus privaten Gründen den Rücken gekehrt habe - jetzt bin ich zurück!

Ich kenne das Spiel immer noch recht gut, bin mit den Mechanismen vertraut und weiß, wie die Prioritäten bei Serverstart zu legen sind, in Hinblick auf Gildenausbau, Sammelalbum, Spenden, etc.

Wenn also jemand einen freien Platz in einer 320 Alu Gilde für mich hat, wäre das genial. Schreibt mir doch einfach eine PN.

Liebe Grüße
    Ben / FelsImMeer
    Last edited by FelsImMeer; 9 August 2019, 01:00 PM.
Working...
X