Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dutch Help & Questions

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ThaBestEver
    replied
    Als ik nu op FB kijk staat het er neit meer, verwijderen ze de post als de servers erzijn ofzo?

Leave a comment:

• Semander
    replied
    Originally posted by ThaBestEver View Post
    Dat probleem heb ik dus ook

Maarja, volgende vraag van mij: Hoe weet je als er een nieuwe server komt (over de hele wereld dus, niet alleen Nederland)?
    Laatste keer werd er een bericht op facebook geplaatst van alle nieuwe servers die kwamen. Denk dat ze het ook zo doen als er weer nieuwe servers starten.

Leave a comment:

• ThaBestEver
    replied
    Dat probleem heb ik dus ook

Maarja, volgende vraag van mij: Hoe weet je als er een nieuwe server komt (over de hele wereld dus, niet alleen Nederland)?

Leave a comment:

• Acheron
    replied
    Originally posted by oengosstroengos View Post
    Ik heb echt geen idee hoe vrienden te worden met iemand, ik stuur een verzoek via e-mail en hij accepteert dat dan, maar toch zijn we dan nog geen vrienden. Heeft iemand tips???
    volgens mij moet hij eerst paddo's kopen?

Leave a comment:

• ThaBestEver
    replied
    Laat maar, weet het al

Leave a comment:

• ThaBestEver
    replied
    Oeps, sorry, ik bedoelde op FB.

Leave a comment:

• Lillikurd
    replied
    Originally posted by ThaBestEver View Post
    Wie heeft link van de officiële S&F site?
    Zoiets?

Het leuke rollenspel van de cultstrip! Creëer je eigen held en duik in een gevaarlijke wereld vol monsters en schurken! Je beleeft spannende avonturen, doet ervaring op, verdient goud, verkrijgt roem en je richt met je vrienden je eigen gilde op!

Leave a comment:

• Lillikurd
    replied
    Originally posted by oengosstroengos View Post
    Ik heb echt geen idee hoe vrienden te worden met iemand, ik stuur een verzoek via e-mail en hij accepteert dat dan, maar toch zijn we dan nog geen vrienden. Heeft iemand tips???
    Hoe bedoel je? Op het forum (dit forum?) of ergens anders?

Leave a comment:

• ThaBestEver
    replied
    Wie heeft link van de officiële S&F site?

Leave a comment:

• oengosstroengos
    replied

Leave a comment:

• Moranu
    replied
    Ventje met wc-bordje

Soms verschijnt die, weet er iemand hoe je die kan "oproepen" zodat je je stadswacht niet moet onderbreken om iets door te spoelen? Zou soms wel eens van pas kunnen komen

Leave a comment:

• Leander
    started a topic Dutch Help & Questions

Dutch Help & Questions

Dutch Help & Questions
Working...
X