Announcement

Collapse
No announcement yet.

Probleem met de tijd in het spel.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Probleem met de tijd in het spel.

Het was mij al eerder opgevallen.
    Soms staat er nog een aanval bij een gilde in de lijst waarvan het tijdstip al voorbij is.
    Zoals nu. Ik zoek een gilde om aan te vallen.
    Het gilde wat ik zou willen aanvallen staat in het rood; zij worden dus al aangevallen.
    Maar als ik ga kijken, dan zie ik bij dat gilde staan dat de aanval om 6.27 uur was.
    Het is nu duidelijk al 6.45 uur.
    Dit is erg lastig! Ik heb inmiddels de aanval ingezet op een ander gilde dan wij wilden vanwege de foute tijdsweergave.
    Hier moet iets aan gedaan worden!

Ondertussen heb ik geen idee bij wie ik moet zijn met deze klacht.
    Ik heb niet het idee dat er nog een Nederlandse gamestaff is die in verbinding staat met Playa om dit soort problemen op te lossen.
    Wie kan mij duidelijkheid geven omtrent dit laatste? En wie kan het tijdsprobleem oplossen?
    -------------------------------------
    Leidster/boss "The Deadly Assassins" NL2

Nr. 1 NL2

So addicted

Originally posted by Morrie View Post
    Het was mij al eerder opgevallen.
    Hier moet iets aan gedaan worden!
    Kan hier iets aan gedaan worden?

Ondertussen heb ik geen idee bij wie ik moet zijn met deze klacht.
    Bij Leander, de CoMa voor de internationale gemeenschap. Dat zal in het Engels moeten. Dit gedeelte biedt ruimte voor mensen die vragen hebben en voor wie het moeilijk is om dat in het Engels te doen.

Ik heb niet het idee dat er nog een Nederlandse gamestaff is die in verbinding staat met Playa om dit soort problemen op te lossen.
    De Nederlandse gamestaff heeft nooit in verbinding gestaan met Playa. Alles moest via de CoMa, die vervolgens niks deed omdat hij SF niet belangrijk vond.

Nu moet alles via een andere CoMa, die zijn taak wat meer serieus neemt. Als het een probleem is om die in het Engels te benaderen kun je vragen of iemand in het Nederlandse gedeelte je vraag wil vertalen.
    Grote letters = kleine leuters
    V for Vendetta

Comment

Our mod Gregan is Dutch. He will answer all Dutch questions in this thread.
      Community and Social Media Manager

Like and follow us on Facebook, Twitter and Instagram
      Community Discord server: https://discord.gg/XWfSwe3

Comment

Ik zal het probleem vertalen en voorleggen aan Leander. Die zal het doorspelen naar Playa.

Comment

Het is niet zo dat ik geen Engels kan.
          Maar het is meer dat ik geen zin heb om mij te verdiepen in het Engelse deel van dit forum om helemaal uit te gaan zoeken waar ik mijn bericht dan moet posten.

Na het posten vanmorgen ontdekte ik dat er in een ander gilde nog een aanval stond van half 2 's nachts! Die aanval was dus al 5 uur afgelopen!
          Heel vervelend omdat op dat gilde geen aanval ingezet kan worden.
          Zo'n bescherming wil ik ook wel voor mijn eigen gilde!
          De naam is Vindaloo
          -------------------------------------
          Leidster/boss "The Deadly Assassins" NL2

Nr. 1 NL2

So addicted

Comment

"Maar het is meer dat ik geen zin heb om mij te verdiepen in het Engelse deel van dit forum om helemaal uit te gaan zoeken waar ik mijn bericht dan moet posten."

Het "helemaal uitzoeken" vind ik eerlijk gezegd wat overdreven; je hebt een bug gevonden en er is duidelijk een sectie "bugs & complaints"

Daarnaast is de opbouw van het internationale forum bijna exact hetzelfde als ons oude nederlandse forum was, dus heel veel moeite zou het niet moeten kosten

Comment

hebben we geen nederlandse CoMa meer?

Comment

Nop, Sergej is gestopt. Op dit moment hebben we alleen Baldur (een griek geloof ik), Leander (engelsman?) en ik.

Leander is CoMa, Baldur en ik zijn moderators.

Comment

Het probleem bij dit ligt eraan dat niemand van die gilde is ingelogd geweest tijdens EN na de aanval.

pas nadat 1 iemand van de gilde inlogd (weet niet exact ook het gevecht moet zien) is het gevecht gedaan en zijn ze terug vrij in de hal van roem.

Heb dat vroeger al eens bekeken gehad en dit was wat uit mijn hoofd geschoten mits dat zelden voorkomt voor ons, voor lagere gilden met minder mensen zal dat vaker voorvallen.

Greetz chill.
                  The more you know, the more you know you don't know.
                  Life is a joke, just keep smiling with it.

Comment

Super! Ik zal het aan Leander doorgeven dat hij dit als tip aan de bug-fix-mensen kan geven.

Bedankt voor je hulp

Comment

Working...
                    X