Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rare snuiter
Collapse
X
-
Please remember that it is not allowed to post the names of players who breach our rules / banned players / bans in general. Send a ticket and report them but don't talk about them in public.
-
Heb een mail terug van Leander:
"Thanks for your Report." "this player is banned".
Zegt genoeg :-)
Leave a comment:
-
Je ziet het ook aan de muis bewegingen in het filmpje....
Na het aanklikken van het rijdier de eerste keer word iedere keer exact hetzelfde rondje gemaakt en op precies dezelfde plekken geklikt..
Dus je ziet een begin stukje en een eind stukje en het midden stuk word een paar keer herhaald.. Waarin dus alleen de paddo en looptijd word aangepast en net wat Chillworld zegt... ze zijn het zilver vergeten
Leave a comment:
-
Voor degeen die naar youtube film letten op hacksite, let op volgende :
Er is een youtube filmpje waarop je hun ziet cheaten met paddo's.
Daarna kopen ze griffoen aan en er gaat steeds mooi 25 paddos van hun account af.
Wat ze evenwel "vergeten" zijn is dat als je griffoen koopt ook goud/zilver krijgt.
Er staat te lezen dat de account (ik dacht) 29 silver krijgt.
Raar genoeg krijgt hij dit niet iedere keer als hij de griffoen koopt.
Zegt genoeg over werking van hetgeen wat ze je willen doen downloaden?
Voor degeen die het nog niet doorhebben. Hack is opgezet spel, net zoals 99% van alle "hacks". Deze emailen enkel jou account en paswoord door naar de verspreider van deze hack.
Greetz chill.
Leave a comment:
-
Haha. Mooi dat jij hem hebt aangemaakt Morrie.
Zal wel spyware achter zitten.
Leave a comment:
-
Goddank ik ben niet de enige.
Ene ... stuurt mij ook berichten.
Ik heb al stappen ondernomen en gelijk leander geïnformeerd via de support.
Heb hem ook gelijk 2x aangevallen ^^
Berichten mag je wel naar mij sturen? Geen probleem...
Leave a comment:
-
Rare snuiter
Op server 2 komen bij diverse spelers berichten binnen van de speler ... .
Hij maakt reclame voor een hacksite of schrijft gewoon onnozele berichten met daarin een rijtje mislukte smiley's.
Voorheen wist ik aan wie ik deze berichten kon doorsturen zodat er stappen ondernomen konden worden.
Nu weet ik dat niet meer.
Bij wie op server 2 kan ik zulke berichten kwijt?Last edited by Cregan; 6 February 2014, 07:58 PM.Tags: None
Leave a comment: