Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dood

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dood

Dag spelers,

Hebben jullie ook niet het gevoel dat de server dood is? 😐

Grtjes
    Maxim
    sigpic

Jee, Tom de sutter ROCKT!

Alle servers zijn dood denk ik. Speel inmiddels al niet meer. Maar zit al een lange tijd te wachten op s4 Hoop dat deze ook snel komt. Iig fijne kerst allemaal
    sigpic

"Joy is not in things, is it in us."

Signature made by: Spruitje

Comment

ja en nee

grooste deel van de spelers is in-actief/gestopt maar ook deel dat nog steeds speelt de top vooral
      dwergen zijn de beste

Comment

Dat zijn echter maar 300/400 spelers...

Grote schuld aan het te kort aan spelers is de onwil van playa om te updaten.
        sigpic

Comment

Nog een server starten heeft weinig zin... Ze kunnen beter alle servers samenvoegen, dan krijg je weer meer actieve spelers en weer volle gildes. En krijg je ook weer meer strijd tussen de gildes

Comment

Ik begon dit spel omdat een vriend van mij er een reclame van zag in Duitsland. Ik.zie hier nooit reclame...
            sigpic

Comment

De servers samenvoegen lijkt mij niet zinnig.
              Ik denk dat 80% van de spelers ook een account op een andere server heeft.
              Dan krijg je dus meerdere poppetjes met dezelfde naam en dezelfde speler.

En dat het bijna dood is? Ja, maar dat wist ik al toen ze een derde server gingen starten.
              In het verleden is er al zo vaak geopperd om de inactieve spelers te deleten.
              Dan krijg je een vaste kern van echt actieve spelers. En dan kun je spelers ook vragen of ze willen overstappen naar 1 server om de strijd weer op te laten laaien.

Maar desalniettemin vind ik het nog steeds leuk op S2.
              Ja, er is een kleine kern van actieve spelers.
              Maar wel een actieve strijd in de top.
              Zo is TDA de laatste tijd weer omhoog geschoven. Wat kunnen zij nog bereiken?
              En last but not least: de spelers hebben zelf de lol in handen.
              Als sommige hoge levels de boel eens op willen schudden, dan verlaten ze hun gilde en zoeken ze bijvoorbeeld Vindaloo op om de top 10 eens even flink door elkaar te schudden ;-)
              Maar als iedereen blijft zitten waar hij zit, dan zal het ook saai en doods aan blijven doen.
              Zelf vind ik het nog steeds leuk, ik heb een actieve ploeg bij me, met gezelligheid in de chat, en daar doe ik het voor!

Aan ons de keuze :-)
              -------------------------------------
              Leidster/boss "The Deadly Assassins" NL2

Nr. 1 NL2

So addicted

Comment

Inmiddels hebben we de top 10 en de top 5 wat opgeschud :-D
                Weer wat leven in de brouwerij.
                En nu met de nieuwe update........kom maar op!

Nr. 1 NL2

So addicted

Comment

Originally posted by Morrie View Post

Maar desalniettemin vind ik het nog steeds leuk op S2.
                  Ja, er is een kleine kern van actieve spelers.
                  Maar wel een actieve strijd in de top.
                  Zo is TDA de laatste tijd weer omhoog geschoven. Wat kunnen zij nog bereiken?

Gelukkig heeft TDA een slim besluit genomen!
                  Ze zijn een goede fusie aangegaan! Met een goede nieuwe leidster!
                  TDA speelt weer volledig mee in de top!
                  Mocht je ook mee willen doen? We kunnen plek voor jou maken binnen TDA!
                  Zelf al zou je met meerdere spelers willen komen.
                  Plek genoeg voor actieve en gezellige spelers.
                  De titel van dit topic mag dan ook wel veranderd worden in: levend!

Nr. 1 NL2

So addicted

Comment

Het is niet zo dat als 1 gilde een goede fusie maakt met wat actieve leden dat dan de hele server weer levend is
                    sigpic

Comment

Zolang er nog een strijd is in de top en er nog content is om te verslaan blijft het interesant voor actieve spelers.
                      Natuurlijk neemt dat niet weg dat de servers vrij dood zijn aangezien er heel weinig nieuwe spelers bijkomen.
                      De enige die daar wat aan kan doen is playa games zelf door middel van naamsbekendheid(reclames enzo).
                      Je ziet dat er servers zijn in heel veel talen en veel van die servers hebben hetzelfde probleem als de NL servers, je zal dus je reclames moeten richten op ieder land apart en dit loopt erg op in de kosten.

Servers samenvoegen is een heel slecht idee als je het vanaf hun kant bekijkt.
                      De meeste actieve spelers spelen op meerdere servers en een deel daarvan koopt dus ook paddo's op meerdere servers.
                      Samenvoegen van servers levert dus niks op voor hun en kost alleen maar:
                      -heel veel extra werk
                      -veel gezeik (dubbele namen, spelers die vinden meer recht op namen als anderen te hebben, tijdsduur voor samenvoegen servers)
                      -veel geld (spelers die betalen op 2 of meer servers voor paddo's raken ze kwijt, organiseren van het samenvoegen van servers)

Maarja het blijf een leuk spel voor actieve spelers, maar wat meer drukte op de servers zou erg fijn zijn.

Comment

Working...
                      X