Gevonden:
Geen versterking/muur: niveau 5
lvl 1: niveau 10
lvl 2: niveau 18
lvl 3: niveau 25
lvl 4: niveau 29
lvl 5: niveau 35
Dat zou betekenen dat je bij een muur van lvl 4 maar 2 soldaten (niveau 25 elk) nodig hebt.
Maar ik las al ergens dat je daar veel meer soldaten (7 tot 8) voor nodig hebt.
Hoe kan dat?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uitleg vesting
Collapse
X
-
En hoe val ik dan iemand aan? Via de hal van roem? Antwoord: er komt een speciale hal van roem: vestinghal van roem.
En krijg ik dan te zien wat ik win? Antwoord: ja, je mogelijke buit zie je voordat je aanvalt.
Blijft het systeem zoals het was in de hal dan bestaan? Worden het 2 systemen naast elkaar? Antwoord: er komt een vestinghal van roem.
Extra vragen:
Waar zijn de overzichten van mijn vrienden en de gevechten gebleven? Antwoord: bij je post.
Als ik win van een tegenstander, krijg ik dan ook die 10% en 50% van hem?Last edited by Morrie; 26 September 2015, 12:02 PM.
Leave a comment:
-
Uitleg over aanvallen fortres staan gewoon in de handleiding.
Als iemand je aanvalt en je verliest met de verdediging dan verlies je 10% wat in je fort ligt opgeslagen en 50% wat er in de houthakker en steengroeve ligt opgeslagen. Tevens kun je daarna 8 uur lang niks uit je fort verliezen.
Het loont dus alleen om iemand aan te vallen die meer grondstoffen heeft liggen dan je soldaten kosten om te trainen want je verliest al je soldaten die je in de aanval gebruikt.
Leave a comment:
-
Tijd voor een volgende vraag dan maar:
Ik denk dat de grondstoffen die direct in je steenmijn of houthakkersding niet gestolen kunnen worden. Alleen de grondstoffen die onderin de balk staan.
Zou dit kloppen?
(het duurt nog even voordat je voor het eerst aangevallen zult worden, maar met slim bouwen zullen de eerste aanvallen sneller komen dan je denkt)
Leave a comment:
-
Ja ik ben er achterJe moet hem vinden in de juwelenmijn van de vesting.. en je moet de 13e dungeon vrijgegeven hebben (unlocked)
Leave a comment:
-
Je moet eerst ergens in een gebouw de sleutel vinden.
Dat staat in de Engelse uitleg.
Gem mine: your laborers find gems for you and place them in your inventory. Gems can be used to improve your items. Moreover, the key to dungeon 14 can be found in the mine, too (requirement: dungeon 13 must be unlocked).Last edited by Morrie; 24 September 2015, 07:46 PM.
Leave a comment:
-
Zelf ben ik ook nog niet zover dat ik hem precies door heb.. ben het nog een beetje aan het uitzoeken.
Ik weet bijvoorbeeld ook niet waarom ik die 14e dungeon niet kan doen, alle andere heb ik voltooid inclusief de toren. Ik kan niet terug vinden of dat misschien met de vesting te maken heeft..
Leave a comment:
-
Uitleg vesting
Nou denk je natuurlijk: die morrie gaat de vesting wel even uitleggen.
Mis!
Ik zoek iemand die de vesting kan uitleggen in het Nederlands.
En dan bedoel ik niet een vertaalmachine over de originele tekst heen halen, maar iemand die zich erin verdiept heeft en al begonnen is en snapt hoe het werkt.
Dus: snap jij hoe de vesting werkt?
Wil jij dat hier dan uitleggen in het Nederlands alsjeblieft?
Al vast super bedankt!Tags: None
Leave a comment: