Shakes & Fidget - The Game - Supportboard

Shakes & Fidget - The Game - Supportboard (http://forum-int.sfgame.net/index.php)
-   Dutch Forum (http://forum-int.sfgame.net/forumdisplay.php?f=298)
-   -   Update portaal (http://forum-int.sfgame.net/showthread.php?t=4032)

Morrie 25th July 2014 11:18 AM

Update portaal

Hallo medespelers.
Is er iemand die het leuk vindt om de update en de spelregels goed te vertalen en hier te plaatsen?
Al vast bedankt!
Groetjes!

Willem1000 25th July 2014 11:19 AM

Google vertalen?

Of echt goed?

Willem1000 25th July 2014 11:29 AM

Het demonen portaal (gilde)

Vereiste niveau: 99.
Klik op "Gilde" en gebruik de pijlen, waar het wapen en het gilde upgrades worden getoond aan The Demon's Portal (ook bekend als Gilde Portal) te selecteren. U kunt de portaal 1 keer per dag in om tegenstanders te vechten aan de andere kant.
De tegenstanders zijn uiterst moeilijk te verslaan, maar vrees niet! Je gilde-leden kunnen ook vechten tegen hen, 1 keer per dag. Het weergegeven levens balkje wordt gedeeld onder de gildeleden. Samen ben je sterk.
Pas als het middernacht is krijgen de tegenstanders weer 10% levens terug.

Versla een tegenstander en alle gilde leden krijgen 1% wapen schade als een vaste bonus.
Houd er rekening mee dat er geen nieuwe stickers toegevoegd aan het plakboek.

Het demonen portaal (dungeon)

Na het voltooien van dungeon 9 heeft u niet alleen toegang tot de dungeon 10 en de Toren, maar ook tot Het Demonen Portaal (ook bekend als Dungeon Portal). U kunt het portaal 1 keer per dag in om te vechten tegen een extreem harde tegenstander (vergelijkbaar met de Guild Portal). De tegenstander krijgt er geen levens bij om middernacht dus elke poging brengt je dichter bij de overwinning.
Versla een tegenstander tot 1% schade ontvangen als een vaste bonus.
Houd er rekening mee dat er geen nieuwe stickers toegevoegd aan het plakboek.

Morrie 29th July 2014 10:05 AM

Grappig dat het hierbij wl weer belangrijk is voor je plek in de hal, dat je veel demonen in je portal gekillt hebt.
Want dan heb je weer extra hitkracht.

Die 1% is een vaste bonus. Dus als je een beter wapen krijgt, dan worden die procenten weer opnieuw berekend?
Wij hebben nu 3 of 4 gilde demonen dood en ik heb zelf 5 portal demonen dood.
Dat geeft dus een 8 tot 9 % extra. Dan loopt het wel op.

Wat gebeurt er als je van gilde wisselt?
Hou je dan de procenten die je met je gilde opdeed waar je uit kwam? Neem je de procenten over van het gilde waar je naar toe gaat? Of raak je alles kwijt en moet je overnieuw beginnen?
(misschien is er iemand die dit leest en nog zin heeft om dit in het Engels op het grote forum te plaatsen?)
Als het gildeafhankelijk is, en je krijgt de bonus procenten van je nieuwe gilde erbij, kan het lonen om te adverteren met je aantal gedode gilde demonen.

Spruitje 29th July 2014 10:33 AM

Het Gilde Portaal geeft een Gilde Bonus, het lijkt mij dan ook logisch dat deze bonus verdwijnt zodra je uit een Gilde stapt (net als goudschat,Raiddungeon en leermeester bonus)

Stap je in in nieuwe Gilde dan krijg je de bonus daar (indien er Gildeportalen zijn gedaan) er weer bij

Dus ja, adverteren met GildePortaal nivo is handig voor werven van nieuwe gildeleden, net als raiddungeons en de goudschat/leermeestersbonus

Als de bonus van GildePortaal zou blijven zelfs als je uit een gilde stapt word het wel heel makkelijk natuurlijk:
Maak een nieuwe gilde, doe de eerste/makkelijkste GildePortaal, hef je Gilde op en begin weer overnieuw met een nieuwe Gilde etc etc :lol:

De Dungeon Portal doe je helemaal zelf, die bonus blijft gewoon altijd en alleen toepasselijk op jouw character (net als de bonussen van behalen van normale dungeons)

Morrie 30th July 2014 06:45 PM

Ik geef mijn strijd op.
Playa doet toch wat ze willen.
Hier op het forum wordt er door anderen dan ons drietjes niet geluisterd naar de echt inhoud van onze betogen. Jammer!
Het spel verandert, veranderen wij mee?
Geen idee, het is maar een spelletje, er is nog zoveel moois buiten S&F !!!:D

Sir Wafel 30th July 2014 07:26 PM

Wie bedoel je onder "ons drietjes" dan?

En daarbij ik heb niet veel te klagen aangezien ik geen cent heb betaald aan dit spel :D:D:D

Spruitje 30th July 2014 07:40 PM

Quote:

Originally Posted by Sir Wafel (Post 38166)
Wie bedoel je onder "ons drietjes" dan?

En daarbij ik heb niet veel te klagen aangezien ik geen cent heb betaald aan dit spel :D:D:D

OK dan...

3-en-een-half: we rekenen jouw er ook bij :lol:

Willem1000 30th July 2014 09:58 PM

Word ik weer eens niet mee gerekend :p

Morrie 31st July 2014 07:47 AM

Jawel, ik had het wafeltje niet meegerekend :giggle:

All times are GMT +1. The time now is 01:01 AM.