Thread: Tv'tjes
View Single Post
Old 28th November 2014, 06:45 AM
Morrie's Avatar
Morrie Morrie is offline
Veteran Epic Hero

Gilde: NL forum
Default Tv'tjes

Is it as bad for you as it is for me?

Die sponsorfilmpjes, waar je zogenaamd een paddo voor kunt krijgen: zijn die net zo slecht bij jullie als ze bij mij zijn?
Ik denk dat het nu zo ver is dat maar 1 op de 10 filmpjes daadwerkelijk beloond wordt met een paddo. Voor het bekijken van de rest krijg ik niks.
Nu ben ik zo ver dat ik me voorneem om nooit, maar dan ook nooit zo;n frituurding van Philips te kopen. Dus elke adverteerder bereikt het tegenovergestelde.

Jammer dat klagen op het Engelstalige deel van het forum niet helpt, want er wordt gezegd: tsja, die sponsorpay wordt uitgevoerd door een ander bedrijf, daar hebben wij niks over te zeggen. Maar ik neem aan dat al die adverteerders een flink bedrag neertellen om die filmpjes te mogen laten zien. Dat schept verplichtingen voor zowel Playa als de adverteerder.

En dan hebben we ook die nieuwe filmpjes: je moet ze kijken, anders mag je niet meer op je account. Hahaha, je klikt gewoon op het kruisje rechtsboven, natuurlijk zonder te kijken.

Maar goed: gaat het bij jullie ook zo? Of krijgen jullie wél alle beloofde paddo's?

So addicted
Reply With Quote