![]() |
![]() |
![]() |
|
Guild Introduction & Recruitment Introduce your guild and recruit new members! |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|||
|
|||
![]()
Hoi, ik ben JuliusMoormann, medeleider van...
YUKATAN!!!!! Wij zoeken nog leden van level 200+ elk level. We hebben bonussen van 90%, (maar die gaan snel omhoog) en genoeg plek voor nog heel wat leden. We doen normaal gesproken 2 aanvallen ![]() ![]() We staan op dit moment rang 25, maar we stonden ooit in de top 10, en dat zal (hopelijk met jouw hulp) weer zo zijn! We verwachten: -Inzet voor de gilde -Goed gedrag ![]() -Steun, hulp en advies voor de andere leden. ![]() -Verantwoordelijkheid. Iedereen mag dingen voorstellen en beslissen, maar we verwachten wel dat je daar goed mee omgaat. -Dat je je aanmeldt voor gevechten In ruil daarvoor bieden wij bonussen, hulp, advies, en boven alles heel veel gezelligheid en plezier. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als je in de gilde wilt, stuur dan een bericht naar mij (JuliusMoormann) of darkwomen (de leider) (Hopelijk) tot snel in... YUKATAN!!!!! De beste (en leukste ![]() (En kom op s3 in TERROR)
Don't start a discussion with me, because you will however lose. And if you don't lose, it is because I was wrong, but I'm not, so you will lose. Last edited by JuliusMoormann; 19th May 2013 at 08:31 PM. Reason: Corrections |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|