Shakes & Fidget - The Game - Supportboard  

Go Back   Shakes & Fidget - The Game - Supportboard > Game & Support > Guild Section > W2 Net > Characters looking for Guilds

Notices

Characters looking for Guilds Not in a guild yet? Introduce yourself and describe why YOU should be recruted...

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 14th August 2015, 02:26 PM
Meloran Meloran is offline
Hatchling

Thumbs up Scout lf professional Guild [300+]

[GERMAN]

Wohl auf, Glück auf, grüß Gott, Servus, Guten Tag, Hallo.......Mir fallen gerade keine Begrüßungen mehr ein :-/

Nun will ich nicht all zu lange warten und mich einer professionellen Gilde anschließen. Ich werde einen Kundschaftler namens Meloran spielen und mir natürlich Pilze gönnen. Das werden nicht wenig sein! Außerdem werde ich versuchen, ganz oben dabei zu sein!

So, das erst einmal als kurze Einleitung. Nun kommen wir zu der Person hinter den Tasten.
Somit die letzte Möglichkeit nach unten zum Ende zu scrollen. - Ich habe Euch gewarnt! *g*

Es begab sich im Jahre 1993 das meine Mutter mich auf die Welt warf. Sie konnte ja damals nicht ahnen WAS da kommt und daher möge man ihr verzeihen!
Nach eingehender Beratung wurde mir der HEROISCHE und KLANGVOLLE Name Kevin angehaftet. Warum? Ich habe keine Ahnung. Es gab zu der Zeit so viele nette Namen! Aber nein, es muss Kevin sein... ich meine KEVIN?! Das klingt wie ein Amerikanisches WC-Produkt! Das neue Kevin Ultra mit der Bio-Express Formel reinigt bis unter den Rand. Mwahh!

Es folgten die durchschnittlichen Jahre die von "InWindelSchieten" und dergleichen geprägt waren. Irgendwann dann wurde ich in eine Kindergarten geparkt, danach dann auf eine normale Schule in einer normalen Stadt verlegt. Nimmt es da Wunder, das ich schon damals langsam anfing abzudrehen? - Überall war alles normal. Grml.

Okay, machen wir einen Zeitsprung und schauen was Klein-Kevin dann so mit 10 Jahren machte. Oh, das sitzt er vor seinem ersten VC20 und versucht sich an Basic, wie niedlich. Natürlich von meinem Vater, der zu dieser Zeit natürlich schon fast die Hälfte seinen Lebens auf dem Buckel hatte. Ich spielte diese jetzt leider schon sehr in den Nether geschossenen Spiele.

Dies alles hat mich so geprägt, das ich dann auch endlich AD&D anfing und immerhin knapp 5 Jahre spielte. Ja, genau das mit Stift, Papier und jeder Menge Phantasie! Die Spieler- und Spielleiter-Bücher existieren immer noch, sowie der Charakter-Bogen meines ersten Chars (Kender / Drachenlanze Setting). Hmmm, merkt man, dass ich auf alte Spiele stehe? Aber natürlich faszinieren mich heutzutage auch die neuen, wunderbaren Online Spiele, wie z. B. Wildstar oder World of Warcraft.

Das Interesse an Computern und zusätzlich das RL-Hobby sorgte dafür, das der Kontakt zum weiblichen Geschlecht, nun, nahezu... nicht vorhanden war *schäm* - Wir waren damals wohl schon Geeks, nur das dies aus mangelndem Internet hier gar nicht bekannt war. Somit vertrieb ich meine Zeit nach der Schule meist mit Lesen, Zeichnen und Rollenspiele am Computer.

Gut, die meisten dürften nun schon aus Müdigkeit auf der Tastatur aufgeschlagen sein. :]

Kommen wir zum aktuellen Ausstellungs-Stück: Oben genannter Kevin mit 20 Jahren.
Ich habe es dann irgendwie geschafft eine wundervolle Freundin an meiner Seite zu bekommen, welche bereits 1 Twink in Ihrem Bauche trägt. Er hat gerade erst 3/4 seines EP Balkens gefüllt. Noch 1/4 und er erreicht endlich Level 1. Rein vom Gefühl her, wird der große als Klasse mal "Drummer", denn er spielt einfach all zu oft mit seinen Drummsticks auf Mama's Bauch.

Meine Online-Zeit sind 24/7

Ich reiss noch schnell die übliche MMO-'Karriere' ab, damit ihr einen Eindruck habt, was mich anspricht:
Man fand mich damals in Ultima Online, jedoch wurde dies ein kurzer Besuch in Britannia, da die Kosten (Einwahl-Modem anyone?) zu hoch waren und meine Eltern dies irgendwie nicht dulden wollten. TzTz! - Danach gab es mich in loser Reihenfolge in allen möglichen Spiele wie EverQuest1 und 2, dem bekannten WoW, Neverwinter, Archlord, LotRO ach und allem möglichen anderen.

Eins kann ich mich Stolz behaupten: Ich habe bis auf eine Ausnahme noch nirgends einen Char unter der Maximalstufe stehen lassen. Sofern er denn erstellt wurde.

Den ganzen Heck-Meck von oben fasse ich noch schnell zusammen:

- Kevin
- 18 Jahre / vergeben / Freundin
- Professioneller Pilzer
- Versucht gut dabei zu sein
- Tränke/Mounts etc. [Nur die besten]
- Anime und JPop Fan (aktuell Idolmaster OST im Hintergrund) :] - Anime: Alles was Slice of Live, Comedy, Romantic, High School ist

Was kann ich Euch bieten?

Einen schnellen Leveler, welcher trotz allem noch die Welt entdeckt.

Ich bin in der Regel recht aktiv im Gilden-Chat, wobei ich sicherlich auch mal einen Tag habe, an dem ich gern mal einfach meine ALU verbrauche - Ich wage von mir zu behaupten das ich über die entsprechenden Umgangsformen verfüge und mich zu benehmen weiß auch wenn ich Kontakt zu nicht-Gilden Mitspielern habe, denn man ist schließlich eine Art "Aushängeschild" - Wenn ich mich daneben aufführe, wird dies sofort auf die gesamte Gilde gespiegelt, was absolut NICHT OKAY ist.

Am Anfang benötige ich einige Zeit um "warm" zu werden, aber wenn das Eis dann erstmal zu tauen anfängt, versuche ich meine heitere Seite einzubringen. Mein Humor ist, nun, 'anders' und es kann somit passieren, das ich von Zeit zu Zeit was schreibe, was für mich TOTAL WITZISCH ist, aber kein anderer versteht. In dem Fall reicht es mich kurz wieder in meinen Käfig zu sperren, dann komm ich schnell wieder klar.

Hm, ja, ich weiss aktuell nicht was ich da noch schreiben kann und würde mich freuen jegliche Fragen von Euch zu beantworten.

Bis dahin
Kevin

__________________________________________________ ______

[ENGLISH]

Probably on, luck on, greet God, Servus, good afternoon, Hello....... Just no more greetings occur to me :-/

Now I want to wait not all too long and join to a professional guild. I will play a Scout called "Meloran" and allow myself mushrooms of course. This will be a lot! Moreover, I will try to be present completely on top!

In such a way, first of all as a short introduction. Now we come to the person behind the keys.
Therefore the last possibility down at the end to scrollen. - I have warned You! *g *

It came to pass in 1993 my mother me on the world threw. At that time she could not anticipate WHAT comes there and, hence, one may forgive her!
After detailed consultation the HEROIC and name Kevin FULL OF SOUND was stuck to me. Why? I have no idea. There were at the time so many nice names! But no, it must be Kevin... I my KEVIN?! This sounds like an American WC product! New Kevin Ultra with the bio-express train formula cleans under the edge. Mwahh!

The average years from "InWindelSchieten" followed and the like were marked. Sometime then I was parked in a kindergarten, was moved afterwards then to a normal school in a normal town. Does it astonish there that I started to turn away even then slowly? - Everywhere everything was normal. Grml.

Okay, we make a time jump and look what little-Kevin then thus at the age of 10 years made. Oh, this he sits before his first VC20 and tries BASIC, how sweetly. Of course from my father who had of course already almost half his life on the hump at this time. I played these plays unfortunately already very much shot now in the Nether.

This everything has stamped me in such a way that I started then also, finally, AD&D and played at least just 5 years. Yes, exactly with pencil, paper and a lot of imagination! The players and play leader's books still exist, as well as the character curve of my first Chars (Kender / dragon's lance Setting). Hmmm, does one notice that I stand on old plays? But nowadays of course the new, miraculous on-line plays, as for example wild star or World of Warcraft also fascinate me.

The interest on computers and, in addition, the RL hobby provided for the fact which did not exist the contact with the female gender, now, nearly... *schäm* - We were then fine already Geeks, only this was not known from lacking Internet here at all. Therefore I killed my time after the school mostly with reading, drawing and role plays on the computer.

goods, most might already have hit from tiredness on the keyboard.:]

If we come to the topical exhibit: Abovementioned Kevin at the age of 20 years.
I have got then anyhow to get a wonderful friend on my side which already 1 Twink in your belly carries. He has filled scarcely 3/4 his EP beams. Finally, still 1/4 and he level 1 reaches. Pure from the feeling, becomes big as a class sometimes "drummer", because he simply plays all too often with his Drummsticks on Mama's belly.

24/7 are my on-line time

I still tear off fast the usual MMO-'Karriere', so that have her one impression what appeals to me:
At that time one found me in Ultima Online, however, this became a short visit in Britannia, because the costs (dial-up modem anyone?) were too high and did not want to tolerate my parents this anyhow. TzTz! - Afterwards there was me in loose order in all possible plays like EverQuest1 and 2, known Wow, Neverwinter, Archlord, LotRO oh and all possible other.

One I can assert myself pride: I nowhere have up to an exception still a Char under the maximum step leave. Provided that he was provided then.

From above I summarise whole rear Meck still fast:

- Kevin
- 18 years / award / friend
- Professional Pilzer
- Well tries to be present
- Drinks / Mounts etc. [Only best]
- Anime and fan JPop (topically idol master the EAST in the background):] - Anime: Everything is what Slice of live, comedy, Romantic, High School

What can I offer to You?

A quick Leveler which still discovers the world in spite of all.

I am rather active as a rule in the guild chat and I have absolutely also sometimes one day in which I use with pleasure sometimes simply my ALUMINIUM - I dare to state myself I dispose of the suitable manners and know how to deprive to myself even if I contact with non-guilds of players has, because one is, finally, a sort of "signboard" - If I behave besides, this is reflected immediately on the whole guild what is not okay absolutely.

At the beginning I need some time to become "warm, but if the ice starts to thaw then first, I try to introduce my bright side. My humor is 'different', now, and it can happen therefore that I write every now and then what what is for me TOTALLY WITZISCH, but no one else understands. In the case it is enough me briefly again in my cage to close, then manage I fast again.

Humph, yes, I do not know topically what I there can still write and would please me to answer any questions of You.

Till then
Kevin

Last edited by Meloran; 14th August 2015 at 02:28 PM.
Reply With Quote
Old 14th August 2015, 02:45 PM
Dovahkiin Dovahkiin is offline
Hatchling

Hi !

We're searching for player like you, reliable, 300 alu, pots mounts etc.
We're aiming long-term player, so i mean that we maybe wont be on the first guild rank at the beginning, but we'll be at the top later.

You can add me or my co founder and skype if you're interested
- endercraft-matmout
- aphromo
Reply With Quote
Old 14th August 2015, 06:29 PM
Adorable's Avatar
Adorable Adorable is offline
Greenhorn

I really hope you can considered us

WHICH one is your name in game?

greets!
Reply With Quote