Shakes & Fidget - The Game - Supportboard  

Go Back   Shakes & Fidget - The Game - Supportboard > Game & Support > Guild Section > W21 Net > Guild Introduction & Recruitment

Notices

Guild Introduction & Recruitment Introduce your guild and recruit new members!

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 20th December 2017, 01:53 AM
Luma Luma is offline
Hatchling

Default Quarantäne W21

Herzliche Grüße,

Wer sind wir?

wir sind die Quarantäne wir haben uns auf W20 schon ausgebreitet und haben nun kurzfristig bock mit einer neuen Herausforderung. Wir haben zwar auf Server 21 nicht vor die Geldausgaben von w20 zu wiederholen aber
wollen Spielern die Chance geben auf diesem Server in einer Kompetenten Gilde zu spielen auch wenn wir hier mit unseren eigenen Charakteren nur 100% geben, geben wir für die Gilde 1000%.

Mein Name ist Jean-Marie, ich bin 26 Jahre jung mich begleiten auf dem Server als Leader Team unter anderem Meine Frau Rebecca und 2 meiner Offis von w20 unter anderem Buri aka Umbumbs und Flo aka Flora
Kurz etwas zu mir: Ich spiele seit mehr als 10 Jahren Onlinespiele, habe auch auf mehreren Shakes and Fidget Servern gespielt und habe gewisse Leadererfahrungen, nicht nur in der Welt von Shakes .
Immer wenn ich einen Server gespielt habe, war dies auch erfolgreich, deshalb blicke ich mit Zuversicht auf unsere Gilde.

Dann gehts nun ums wichtige,

Welche Gilde?

Die Gilde "Quarantäne" war bisher mit der Gilde nur in Onlinespielen wie "Metin2" unterwegs,bis wir auf W20 komplett rasiert haben wir haben aus einer Kurzschlussreaktion etwas gestartet und hätten nie mit dem Ergebnis gerechnet
was dort jetzt rausgekommen ist.
Wir bieten euch ein erfahrenes Umfeld und eine spaßige Gilde, die das Ziel hat in den Top 5 mitzuspielen. Welcher Rang genau erreicht wird, hängt von euch ab!

Was erwarten wir?

Jeder von euch wird wissen, was in einer Topgilde erwartet wird:
-300 Alu
-Greifen
-Top Tränke
-Die Fähigkeit im Team zu spielen
-Ein schönes gefülltes Sammelalbum(Da ich dafür ein Freak bin und immer schnell es voll habe, helfe ich gerne)
-Spendenbereitschaft!(Wir als Gilde wollen erfolgreich sein, vorallem der Anfang muss mit 50%-70% Spenden gespielt werden)
!Dann der wichtigste Punkt!

Aufgrund dieser kurzfristigen Entscheidung, die Gilde zu eröffnen und wir auf W20 gesehen haben das es Wunderbar als Team klappt, die Pilze für den Gildenausbau zusammen zu stemmen.
Daher wäre es schön wenn wir von jedem Mitglied, eine Pilzspende von 50-100 Pilzen.(Mehr natürlich gerne gesehen, da der Komplettausbau 4875 Pilze kostet, aber das ist noch in der Zukunft, muss aber geplant werden)

Was bieten wir?

- ein nettes und entspanntes Umfeld
- erfahrene Gildenleitung und Mitspieler
- Spass und einen aktiven Gildenchat
- Eine Top-Gilde
- Rotationssystem ist natürlich Formsache, und wird bitte mit mir alles geklärt(Zeiten etc)
- Und natürlich Gildenkämpfe, vor allem Raids und den ganzen Spass ^.^

falls jemand von euch lust hat noch zu uns zu stoßen ihr seit Herzlich eingeladen

Da mein Forums acc keine Berechtigungen hat komischerweise.... bitte unter dem Post bewerben ich werde euch dann anschreiben.

Best regards,

Who are we?

we are the quarantine we have already spread to W20 and have now at short notice with a new challenge. Although we do not have to redo the w20 server on server 21 though
If you want to give players the chance to play in a Competitive Guild on this server, even if we do not give 100% of our own here, we give 1000% for the guild.

My name is Jean-Marie, I am 26 years young, I accompany myself on the server as Leader Team, among others My wife Rebecca and 2 of my w20 Offices, among others Buri aka Umbumbs and Flo aka Flora
In short, I've been playing online games for over 10 years, playing on multiple Shakes and Fidget servers, and having some leadership experience, not just in the world of shakes.
Every time I played a server, it was successful, so I look with confidence at our guild.

Then it's important

Which guild?

The guild "Quarantine" has been with the guild only in online games such as "Metin2" on the way, until we shaved completely on W20 we have something started from a short-circuit reaction and never expected the result
what came out there now.
We offer you an experienced environment and a fun guild that aims to play in the top 5. Which rank is reached depends on you!

What do we expect?

Each of you will know what is expected in a top guild:
-300 aluminum
-To grab
-Top potions
-The ability to play in a team
-A nice filled scrapbook (Since I am a freak and always fast, I like to help)
- donation readiness (We as a guild want to be successful, especially the beginning must be played with 50% -70% donations)
Then the most important point!

Due to this short-term decision to open the guild and we have seen on W20 that Wunderbar works well as a team to collect the mushrooms for the guild development together.
Therefore, it would be nice if we received from each member, a mushroom donation of 50-100 mushrooms. (More of course, gladly seen, because the complete construction costs 4875 mushrooms, but that is still in the future, but must be planned)

What do we offer?

- a nice and relaxed environment
- experienced guild leader and teammates
- fun and an active guild chat
- A top guild
- Rotation system is of course formality, and will be clarified with me all (times etc)
- And of course guild fights, especially raids and all the fun ^. ^

if any of you feel like joining us you have been cordially invited

Since my forum acc has no permissions.... please apply under the post I will then write to you.

Last edited by Luma; 20th December 2017 at 11:36 AM.
Reply With Quote
The Following 4 Users Say Thank You to Luma For This Useful Post:
Jack Daniels (20th December 2017), Oemmell (20th December 2017), XCaptainNiveauX (20th December 2017)
Old 20th December 2017, 01:55 AM
GeorgeKen's Avatar
GeorgeKen GeorgeKen is offline
Epic Raid Leader

Gilde: UK forum

Please use an English translation for your post as per forum's rules. It doesn't matter what language your guild is using, this is the international forum and everyone must be able to understand what you write. Cheers
Born: 15/9/10
Forum Moderator: 16/4/13
Reply With Quote
Old 20th December 2017, 01:21 PM
glada glada is offline
Hatchling

Edith says:
Nice Guild, Join the Guild and have some fun

Last edited by glada; 20th December 2017 at 02:56 PM.
Reply With Quote
Old 20th December 2017, 04:35 PM
Leander's Avatar
Leander Leander is online now
Community Manager

Please add English translations to all your posts as this is the international forum!

Rules: https://forum-int.sfgame.net/showthread.php?t=6836

Shakes & Fidget Community Manager

Like and follow us on Facebook, Twitter and Instagram

Last edited by Leander; 20th December 2017 at 05:52 PM.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Leander For This Useful Post:
Vatom (20th December 2017)
Old 20th December 2017, 07:23 PM
Gurkenmeister Gurkenmeister is offline
Hatchling

hey,
ich wäre sehr angetan der Gilde beizutreten.
Allein, dass ihr in Metin2 existiert hat mein HErz höher schlagen lassen, auch wenn ich es nicht mehr aktiv spiele.

Zu mir: Ich bin 20 Jahre alt und mache derzeit meine Ausbildung bzw. duales Studium. Daher habe ich meistens erst Abends Zeit, habe aber ab Freitag so oder so 2 Wochen Urlaub ;D.
Die Pilze zu spenden wäre kein Problem und auch sonst bin ich ein TEamplayer und gebe gerne alles für die Gilde.
Ehrgeiz und Ausdauer habe ich auch, vor allem, weil ich S&F jetzt schon länger nicht mehr gespielt habe und wieder so richtig bock drauf habe

Ich denke alles andere kann man per Pn klären oder auf anderem Wege, sollten noch Fragen offen sein.

Mit freundlichen Grü0en
Gurkenmeister

Hi
I would be pleased to join your guild.
I am 20 years old and right now I am doing an apprenticeship. Usually i can use my spare time in the evening to play but i have vacation for 2 weeks now, so perfect for starting the server.
Donating mushrooms wont be a problem and my Stamina should be enough, especially because i didnt play S&F for a long time now.
For all other questions, we can communicate in german, and via personal messages i guess.

Kind regards.
Gurkenmeister

Last edited by Gurkenmeister; 20th December 2017 at 08:16 PM.
Reply With Quote
Old 20th December 2017, 08:06 PM
Leander's Avatar
Leander Leander is online now
Community Manager

Leute, könnt ihr bitte lesen, was die Mods und ich posten? Internationales Forum, daher eine englische Übersetzung zu euren deutschen Posts hinzufügen!

Hab im Beitrag über deinem extra noch mal die Regeln verlinkt!

Shakes & Fidget Community Manager

Like and follow us on Facebook, Twitter and Instagram
Reply With Quote
Old 20th December 2017, 08:28 PM
Jack Daniels Jack Daniels is offline
Hatchling

Hey,
ich heiße Flo und bin 18 Jahre alt.
Ich habe schon einige Jahre Erfahrung mit sf und würde gerne eurer Gilde beitreten. Auf diesem server werde ich 300 alu spielen und versuchen weit vorne in der Ehrenhalle mitmischen. Pilze spenden ist daher auch kein Problem.
Mein ingame Name wird "Jack Daniels" lauten.
Eine Antwort wäre wünschenswert.
lg
Flo

Hey,
My name is Flo and I am 18 years old.
I have some years of experience with sf and would like to join your guild. On this server I will play 300 alu and try to get on the top of the hall of honor. Donate mushrooms is therefore no problem.
My ingame name will be "Jack Daniels".
An answer would be desirable.
lg
Flo

Last edited by Jack Daniels; 20th December 2017 at 08:30 PM.
Reply With Quote
Old 20th December 2017, 08:30 PM
DaJohna DaJohna is offline
Hatchling

du hast ne nachricht von mir jack daniels

you have a message from me jacky
Reply With Quote
Old 21st December 2017, 01:42 PM
Oemmell Oemmell is offline
Hatchling

Hi,
Mein Name ist Lukas und ich bin 21 Jahre alt. Ich habe längere Zeit aktiv auf Welt 7 gespielt und würde jetzt gerne auf einer neuen Welt weit oben mitspielen.
Mein Ingame Name ist Oemmell.
Würde mich über eine Antwort freuen.

MfG Lukas

Hi,
my name is Lukas and I'm 21 years old. I have played a long time shakes on world 7 and wanna start on an new world.
My ingame name is Oemmell.
It would be nice to hear from you.

Lukas
Reply With Quote
Old 21st December 2017, 04:07 PM
iTzDelta iTzDelta is offline
Hatchling

Default Zwei suchende Spieler / two searching player

Wir sind zwei Spieler die eine Bleibe suchen.

Zum einen wäre da Simon (IGN: effzeh) der bereits nach mehreren Jahren Shakes and Fidget behaupten kann er sei ein erfahrener Spieler. Er ist 19 Jahre alt und hat einen lvl 400 Account auf w9 ( Magier ).

Ich bin Dominik (IGN: iTzDelta) ebenfalls 19 und noch nicht solange in der Szene aber ich habe vor dies zu ändern und würde gerne auf w21 in einer guten Gilde durchstarten.
inkl Pilze versteht sich.

wir beide sind Happyhour Spieler

Uns gibts nur im Doppelpack daher auch die 2 Spieler Bewerbung. Hoffe das geht klar, wir würden uns über eine Rückmeldung freuen.

-------------------------------------------------------------------------------------

We are two player from germany who are searching for a home.

First of all there is Simon (IGN: effzeh) who is playing shakes and fidget for a while now, so he is kind of a good player. He s 19 years and has a lvl 400 Char on w9.

To my person i am Dominik also 19 (IGN: iTzDelta). I am playing Shakes 9 Month but i am willing to learn more and more. Playing with mushrooms is no problem for us

we both do Happy Hour of course

Iam writing this canditature for us both because you can only get us in a dobblepack we are looking forward hearing from you !

iTzDelta

Last edited by iTzDelta; 21st December 2017 at 04:08 PM.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules