Shakes & Fidget - The Game - Supportboard  

Go Back   Shakes & Fidget - The Game - Supportboard > Game & Support > Guild Section > W23 Net > Characters looking for Guilds

Notices

Characters looking for Guilds Not in a guild yet? Introduce yourself and describe why YOU should be recruted...

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 28th March 2018, 05:07 PM
Stingen Stingen is offline
Hatchling

Default Scout LF German Guild

German:

Hi,

bin der Stingen 27 Jahre alt und werde mit dem Start des Servers morgen einen Kundschafter anfangen und suche dafür eine erfolgsorientierte Gilde.

- Pilzer
- sehr aktiv
- beste Tränke
- 50 % Mount
- 300/320 Alu
- Teamfähig
- Spendenbereitschaft existiert
- Kritikfähig
- Spiele vom Computer und vom Handy aus
- Chataktiv Falls es ein Forum geben wird, dort natürlich auch
- Name auf dem Server: Stingen

Meine Spielgeschichte:
Damals mit dem Spiel beim Start angefangen und auch ca. 1 Jahr dabei gewesen. Vor 2 Jahren wegen den Videos nochmal reingeguckt (Deswegen ist dieser Acc hier 2 Jahre alt), aber privat nicht die Zeit gehabt (Heiraten, etc.) Jetzt kommt das Update, es gibt das komplette Paket dieses Wochenende, Bonus auf Pilzkauf etc. perfekt um zu starten.

Falls es noch Fragen gibt, bin ich gerne bereit diese zu beantworten, einfach her damit.

Meine Anforderungen

- Erfolgsorientierte aber menschliche Leitung
- Deutsche Gilde (mein Englisch ist leider nur mittelmäßig)
- Die Gilde sollte für die Leitung nicht "nur" ein weiterer Server sein, Ausdauer ist hier gefragt. Die Gilde sollte wenn möglich auch noch in einigen Jahren existieren und ziemlich oben stehen
- Faires Miteinander

Mein Defizit: Bin natürlich nicht im "aktuellen" Geschehen drin, hab vor ein paar Tagen auf S1 angefangen, rumprobiert etc. Viele Videos geguckt, Guides gelesen und denke das ich ganz gut informiert bin. Falls ich Fragen zu Sachen hab, scheue ich mich nicht, diese auch zu stellen (sofern ich im Inet keine Antwort finde) und bin auch sehr Kritikfähig, sofern diese angebracht ist.

Ihr könnt so jemanden wie mich gebrauchen? Schreibt mich gerne an

Edit: Kenne mich mit Rotationgilden nicht aus.

English (Google Translator):

Hi,

I'm 27 years old and will start scouting the server tomorrow, looking for a success oriented guild.

- mushrooms
- very active
- best potions
- 50% mount
- 300/320 Alu
- Team capable
- donation willingness exists
- Critical
- Games from the computer and the mobile phone
- Chataktiv If there will be a forum, there of course
- Name on the server: Stingen

My game story:
At that time started with the game at the start and also been there for about 1 year. 2 years ago because of the videos again (that's why this Acc is here 2 years old), but privately did not have the time (marrying, etc.) Now comes the update, there is the complete package this weekend, bonus on mushroom purchase, etc.: ) perfect to start.

If there are any questions, I am willing to answer them, just let me know.

My requirements

- Success-oriented but human leadership
- German Guild (unfortunately my English is only mediocre)
- The guild should not be "just" another server for the line, stamina is needed here. If possible, the guild should exist in a few years and be at the top
- fair togetherness

My deficit: Of course I'm not in the "current" happening in there, have started a few days ago on S1, rumprobiert etc. Watched many videos, read guides and think that I am quite well informed. If I have questions about things, I'm not shy to ask these too (if I can find no answer in the Inet) and I'm also very capable of criticism, if appropriate.

You can use someone like me like that? Write to me

Last edited by Stingen; 28th March 2018 at 05:14 PM.
Reply With Quote
Old 28th March 2018, 05:09 PM
Ekko Ekko is offline
Hatchling

Hallo ,

komm mal auf unserem Discord vorbei und wir quatschen ein bisschen. Haben noch wenige Happy Hour Plätze frei!
https://discord.gg/FKE4Gh

-

Hello ,

Come on our Discord over and we talk a bit. Have a few happy hour places left!
https://discord.gg/FKE4Gh

Last edited by Ekko; 28th March 2018 at 05:21 PM.
Reply With Quote
Old 28th March 2018, 05:12 PM
Gummibärchen Gummibärchen is offline
Hatchling

Hallo Stingen, ich denke du könntest gut zu uns passen.
Wenn du magst kannst du dir gerne unseren Thread anschauen und dich dann hier oder auf Discord bei mir melden. Wir würden uns sehr freuen! Aktuell sind wir etwa 10 Mann/Frau alle über 18 Jahre auch das würde sehr gut passen.

https://forum-int.sfgame.net/showthread.php?t=7067

----------

Hey Stingen, I think we've got a match. In my view you would be a perfect complement to us. If you like you can give me an reply here or on Discord. Right now we are round about 10 Members and are all 18+ so probably that would match too

https://forum-int.sfgame.net/showthread.php?t=7067
Reply With Quote
Old 28th March 2018, 05:22 PM
Stingen Stingen is offline
Hatchling

Ekko:

Danke, aber ich erfülle eure Anforderungen nicht, kenne mich mit Rotation gar nicht aus.

Gummibärchen:
Ich melde mich bei euch mal aufm Discord an, kann allerdings nur schreiben nicht sprechen, wohne nicht allein

Ekko:

Thank you, but I do not fulfill your requirements, do not know me with rotation.

Gummy bear:
I register with you on discord, but can only write do not speak, do not live alone

Edit:

Bin fündig geworden, das ging ja schnell danke

edit:

I found it, that was fast thanks

Last edited by Stingen; 28th March 2018 at 05:40 PM. Reason: Closing
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Stingen For This Useful Post:
Gummibärchen (28th March 2018)
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules