![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Speciaal voor Baldur de eerste topic.
Ik ben chillworld, 34 jaar oud, wonende te Belgie en ben een java programmeur. Ben getrouwd, heb 1 kind en een 2de is voor ergens eind van de maand. Greetz chill.
|
|||
|
|||
![]()
Welkom chillworld of moet jij mij welkom heten, aangezien jij hier eerst was?
Ik ben Moranu, een goblin van 31 jaar die in België woont. Mijn hobbies zijn: moedig in de rug aanvallen, snel gaan lopen en enkele onkuise dingetjes met de lijken, die ik van zeeotters heb afgekeken. Maar er lezen kindertjes mee ![]()
Thou hath not so much brain as ear wax. Taken from: Troilus and Cressida, W. Shakespeare The great questions of the day will not be settled by means of speeches and majority decisions but by iron and blood. Otto von Bismarck V for Vendetta |
|
|||
|
|||
![]()
Zal ik je ook welkom heten dan,
Voor zover de kindjes tellen, denk dat zij vantijd ergere dingen zouden schrijven dan wij ![]() Greetz chill.
|
||||
|
||||
![]()
Hai. Ik ben Sem.
17 Jaar. Ik doe een opleiding Procestechniek. En ik ben vanplan weer actief te worden.
|
||||
|
||||
![]()
Hallo ik ben oengosstroengos, een ork van 13 jaar, ik houd ervan gratis
![]() Actief op s1 als oengosstroengos. Actief op s3 al oengosstroengos. |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|