![]() |
![]() |
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Als ik een speler aangeef bij support, omdat hij kwetsende taal over mij schrijft op zijn profiel, hoe controleert support dat dan, omdat zij Engelstalig zijn?
In elk geval duurt het mij te lang voordat er stappen ondernomen worden!
|
||||
|
||||
![]()
Het feit dat hier al niet geantwoord wordt, zegt wel genoeg.
Maar gelukkig heeft Leander toch een speler op nonactief gezet vanwege 'vuilspuiterij'. Maak een goede post in het Engels (doe dat anders eerst in een Word document). Als iemand in zijn gildeprofiel of eigen profiel scheldwoorden heeft staan, schrijf die dan in het Nederlands in je post. Zet de Engelse vertaling tussen haakjes erachter. Het werkt!
|
|||
|
|||
![]()
als ik vragen kan, kan je dit ook met club namen doorgeven aan support?
|
||||
|
||||
![]()
Hoe bedoel je dat Divisium?
Bedoel je met clubnamen de namen van de guildes? En wat is er dan met die naam (je hoeft niet de naam te noemen hier).
|
|||
|
|||
![]()
stel als iemand een gilde aanmaakt met een naam die iemand uitscheld uit jou gilde? ( wat dus is gebeurd )
|
|||
|
|||
![]()
Dan zou je precies hetzelfde kunnen doen
![]() Netjes een engels bericht typen aan Leander met de nederlandse (of anderstalige naam) zodat hij het kan laten vertalen. In geval van twijfel ben ik er nog om duidelijkheid te scheppen in het geval van nederlandse beledigingen. |
|
|||
|
|||
![]()
Dat zegt voornamelijk dat je je vraag op de verkeerde plaats hebt gesteld.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit spel ben ik gestart als Nederlands spel, met Nederlandse support. Al dat geneuzel in een andere taal..... Misschien ben ik er wel te oud voor ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Hoeft ook niet in het Engels. Er is een subforum opgericht waar de Nederlandse gemeenschap in het Nederlands spelondersteuning kan krijgen.
Maar jij kiest ervoor om je vraag in de gildesectie, die bedoeld is voor gilde-advertenties, te stellen, en dan kan het natuurlijk zomaar zijn dat je vraag over het hoofd wordt gezien.
Display Modes | |
|
|