Shakes & Fidget - The Game - Supportboard  

Go Back   Shakes & Fidget - The Game - Supportboard > Game & Support > Guild Section > W24 Net > Characters looking for Guilds

Notices

Characters looking for Guilds Not in a guild yet? Introduce yourself and describe why YOU should be recruted...

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 7th May 2018, 12:18 PM
Gummibärchen Gummibärchen is offline
Hatchling

Default [Ger] Two german, 100 Thirst, looking for guild

Guten Tag,

Boa und meine Wenigkeit Bärchi, suchen eine gemütliche Gilde die auch 100 ALU Spieler aufnimmt. Da wir beide auf einem anderen Server gut in Pilze investieren, werden wir hier momentan sehr sparsam spielen. Auf lange Sicht könnte ich zwar wieder Geld reinstecken, aber da will ich keine falschen Versprechen abgeben. Boa hat ihr SA bereits und ich hoffe noch darauf es irgendwann bald zu finden. Das Füllen des SA ist eine Selbstverständlichkeit! Mount wird je nach Pilzkontostand bei 30% oder 50% liegen. Wir sind beide kommunikativ und wissen wie man das Spiel spielt.
Bei Interesse würde ich mich über ingame Post freuen, wir entscheiden dann heute Abend zu welcher Gilde wir stoßen.

------
Hey there,

Boa and me(Bärchi) are looking for a guild which is willed to accept 100 thirst player. We won't invest any money on this server, but we are loyal, communicative and able to help if there are questions. If we got the shrooms we will play with 50% Mount, if not we will play with 30%. Boa already has her scrapbook, I still waiting for it. Ofcourse we will collect the pictures for this.
If you are interested, you can write me ingame, Boa and I will choose one guild in the evening.

Faithfully,
Bärchi
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules