Shakes & Fidget - The Game - Supportboard  

Go Back   Shakes & Fidget - The Game - Supportboard > Game & Support > Guild Section > W9 Net > Guild Introduction & Recruitment

Notices

Guild Introduction & Recruitment Introduce your guild and recruit new members!

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 20th May 2016, 08:35 PM
XDrake XDrake is offline
Hatchling

Cool Never Surrender is looking for you!/Never Surrender sucht dich!(Ger/Eng)

~~~Never Surrender~~~

Hallo alle Zusammen
Wir sind die Gilde Never Surrender. Unser main Ziel ist es einfach nur Spaß zu haben und soweit weit wie möglich in die Ehrenhalle vorzudringen.
Momentan bestehen wir aus 2 deutschen, aktiven 100Alu Spielern, da wir aber auch recht zufriedenstellend englisch können nehmen wir auch Spieler anderer Nationen auf, falls dementsprechende Interesse besteht. Uns ist es sehr wichtig ein nettes Umfeld für jedermann zu bilden und auf Fragen einzugehen falls es welche gibt. Es besteht kein Spendenzwang in der Gilde auch wenn es natürlich gerne gesehen ist und es uns allen hilft
Update: Inzwischen 17 Mitglieder, Gold auf 50% und Lehrmeister auf 48%

Unsere Aufnahmebedingungen:
-freundlich sein und Respekt vor den Gildenkameraden haben
-so aktiv wie möglich sein (täglich 100 Alu sind immer gerne gesehen)
-Spaß haben

Falls du Interesse oder Fragen hast schreib mich einfach ingame an oder hier im Forum (beides XDrake) oder melde dich ingame bei XIetro.

Ich hoffe man sieht sich Ingame und wenn nicht bedanke ich mich fürs Lesen und wünsche euch noch viel Spaß beim Zocken!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello everybody
We are the guild Never Surrender. Our main goal is just to have fun and to reach a high rank in the hall of fame.
At the moment we consist of 2 german, active 100 energy players. It's important for us to build up a nice enviroment and to answer any question if they are any. We dont force anybody to spend gold or mushrooms but it would really help us all
Update: 17 members now, gold at 50% and xp at 48%

Requirements:
-be nice and politely
-be active as possible (daily 100 Tfa would be perfect)
-have fun

If you have any question or are interested to join us just write me ingame or here in the forum (both names: XDrake) or get ingame in touch with XIetro.

I Hope we will see ingame if not I like to thank you for reading and wish you much fun at playing!

Last edited by XDrake; 8th June 2016 at 07:40 PM.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules