Shakes & Fidget - The Game - Supportboard  

Go Back   Shakes & Fidget - The Game - Supportboard > Game & Support > Guild Section > W21 Net > Guild Introduction & Recruitment

Notices

Guild Introduction & Recruitment Introduce your guild and recruit new members!

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 21st December 2017, 05:06 PM
kerner95 kerner95 is offline
Hatchling

Nabend,

kurz ein paar Infos zu mir:

Mein Name ist Tobias, 22 Jahre jung und SF-Erfahrung ist aufjedenfall vorhanden. Allerdings habe Ich seit über 2 Jahren kein SF mehr gezockt (letzter Server war W1 international) und will endlich mal wieder durchstarten auf einem neuen Server und die ganzen neuen Updates der letzten Jahre endlich selbst erleben

Ich werde aufjedenfall all die genannten Anforderungen erfüllen, da Ich definitiv oben mitspielen möchte

Ingame werde ich 'Azeoo' heißen.

Zu faul alles selbst zu übersetzen deswegen folgt nun das Ergebnis von Google Translator

Good evening,

briefly a few information about me:

My name is Tobias, 22 years young and SF experience is definitely available. However I haven't played SF for over 2 years (the last server was W1 international) and I want to finally start again on a new server and finally experience all the new updates of the last years

I will definitely fulfill all of these requirements, as I definitely want to be on top

LG Tobi
Reply With Quote
Old 21st December 2017, 06:22 PM
Masato Masato is offline
Hatchling

Moin,

ich würde mich auch sehr über eine Einladung freuen

Mein Name ist Felix und ich bin 27 Jahre alt. SF habe ich schon etwas länger nicht mehr gespielt, würde aber sehr gerne auf der neuen Welt starten und auch oben mitspielen. Momentan habe ich mich auf w37 auch wieder etwas "eingespielt" und mir die für mich neuen Funktionen angesehen.
Ich werde mit 300/320 ALU spielen, den Greifen und natürlich die Tränke verwenden, den Gildenaufbau durch Spenden zu unterstützen versteht sich für mich von selbst
Mein ign, wird "Masato" sein.
Allerdings könnte ich Hilfe bei dem Sammelalbum benötigen (z.b. wie füllt man es am schnellsten/besten und welche Vervollständigung sollte man in den ersten Tagen bzw. der ersten Woche haben)
Da ich in der IT tätig bin, habe ich theoretisch ständig Internetzugang und auch die Möglichkeit in SF reinzuschauen, in den Spielzeiten bin ich dadurch ziemlich flexibel.

Über eine Rückmeldung würde ich mich freuen.

LG
Felix

__________________________________________________ __

Hi,

my name is Felix, I am 27 years old. It's been a long time, since I played SFGame the last time, but would like to start on a new server and fight for the top
At the moment I am playing on w37 (Ger) and investigate the, "new" features since my last time. I will play with 300/320 "thirst for the Adventure bar", the 50% mount an of course potions. Donations for the guild build-up are self-evident. My ingame name will be "Masato".
I could need a little help for the collecting book (how to fill it fast and which % I should have in the first few days / first week).
Because I am working in the IT-sector, I am very flexible with my playing times.

I would be glad to hear from you.

With kind regards
Felix
Reply With Quote
Old 21st December 2017, 07:26 PM
Skuhmar's Avatar
Skuhmar Skuhmar is offline
Hatchling

Falscher Thread

Wrong Thread

Last edited by Skuhmar; 21st December 2017 at 07:26 PM. Reason: My mistake
Reply With Quote
Old 21st December 2017, 07:42 PM
DaJohna DaJohna is offline
Hatchling

Default bitte einmal discord joinen für alles weitere

https://discord.gg/W3bfsqJ

Pls join Discord for more infos
Reply With Quote
Old 21st December 2017, 08:29 PM
prt prt is offline
Hatchling

Hello.
I am Petr (16) and i would like to join your guild at w21 too.
I've been playing S&F for more than 5years with some breaks, but i am an experienced player which knows what to do and of course fight for the top of the server.
I can offer 100% of my activity, 300 thirst and the best potions/mount.
I will try to max my scrapbook too and donate as much gold as possible.

I would like to say that i am not from Germany and that i can't speak/write in German. (i hope that it's not that big problem and i can still join)

Ingame name: prt

With kind regards,
prt
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules